naturfag.no blir utvikla av Nasjonalt senter for naturfag i opplæringa
Kontakt oss: post@naturfag.no Ansvarleg redaktør: Merethe Frøyland
Personvernerklæring
Tilgjengelegheitserklæring
Undervisningsopplegg
Økt 3: Teikne ein sko
I denne økta skal elevane løyse oppdraget med å teikne ein ny sko. Dei skal knyte eigenskapane til skoen saman med kva skoen skal brukast til.
Læringsmål
Elevene skal kunne
- beskrive kva for stoff og eigenskapar til stoff som passar til ein bestemt bruk
Tidsbruk
Gjenta oppdraget | 5–10 min |
Teikne sko | 25–30 min |
Vise fram teikningane | 15–20 min |
TOTALT | 45–60 min |
Naturfaglig språk
Fagspesifikke begrep
-
eigenskapkorleis eit stoff ser ut, luktar, smakar, kjennest, kva slags lyd det lagar eller korleis det blandar seg med andre stoff
-
stoffdet som alle ting er laga av. Ulike stoff har ulike eigenskapar.
Forskerspirebegrep
-
begrunnefortelje kvifor man meiner noko
-
beskrivefortelje med ord eller bilde korleis noko er
-
observerebruke sansane til å få informasjon om noko
-
samanliknesjå etter kva som er likt og ulikt mellom to eller fleire ting
-
sorteredele inn i grupper etter observerbare kjenneteikn