Hopp til hovedinnhold

Modul 4: La elevane samarbeide i utforskande aktivitetar

Spørsmålet vi utforskar i denne modulen: Korleis kan samarbeid i lærarstyrte, utforskande aktivitetar føre til inkludering?

Tidsbruk og gjennomføring

  • Del 1: Samarbeid: Lærarkollegium + PP-rådgivar. 1 time og 40 min
  • Del 2: Utprøving med eigne elevar
  • Del 3: Erfaringsdeling: Lærarkollegium + PP-rådgivar. 1 time

Førebuingar til del 1: Samarbeid

  1. Gjer deg kjend med presentasjonen (ark 1-24): GoogleDocs | PowerPoint
  2. Skriv ut til kvar deltakar:
  3. Skriv ut til grupper på tre: 
  4. Finn fram noko som kan brukast til brikker til dialogspelet.
  5. Finn fram penn og papir til skriveaktiviteten.

Gjennomføring del 1: Samarbeid

  • Gjennomgåande: Les opp tekst på arka i presentasjonen, og følg rettleining og tidsanvisningar undervegs
  • NB! Bruk lysbildeframvising av presentasjonen slik at innhaldet blir presentert på riktig måte.
  • Ark 7: Del ut dialogspel, brikker og påstandar til kvar gruppe.
  • Ark 11: Del ut to småkrypatlas til kvar gruppe.
  • Ark 12: Del ut A4-ark og penn til kvar gruppe.
  • Ark 24: Del ut skjemaet Kjennetegn på inkludering og omtale av aktivitetane til kvar deltakar.

Gjennomføring del 2: Utprøving 

  • Sjå ark 24 i presentasjonen.

Førebuingar til del 3: Erfaringsdeling

  • Gjer deg kjend med presentasjonen (ark 27-38).

Lykke til!