naturfag.no blir utvikla av Nasjonalt senter for naturfag i opplæringa
Kontakt oss: post@naturfag.no Ansvarleg redaktør: Merethe Frøyland
Personvernerklæring
Tilgjengelegheitserklæring
Modul 4: La elevane samarbeide i utforskande aktivitetar
Spørsmålet vi utforskar i denne modulen: Korleis kan samarbeid i lærarstyrte, utforskande aktivitetar føre til inkludering?
Tidsbruk og gjennomføring
- Del 1: Samarbeid: Lærarkollegium + PP-rådgivar. 1 time og 40 min
- Del 2: Utprøving med eigne elevar
- Del 3: Erfaringsdeling: Lærarkollegium + PP-rådgivar. 1 time
Førebuingar til del 1: Samarbeid
- Gjer deg kjend med presentasjonen (ark 1-24): GoogleDocs | PowerPoint
- Skriv ut til kvar deltakar:
- Omtale av aktivitetane:
- Skjemaet Kjennetegn på inkludering (eller gjenbruk frå førre gang)
- Skriv ut til grupper på tre:
- Finn fram noko som kan brukast til brikker til dialogspelet.
- Finn fram penn og papir til skriveaktiviteten.
Gjennomføring del 1: Samarbeid
- Gjennomgåande: Les opp tekst på arka i presentasjonen, og følg rettleining og tidsanvisningar undervegs
- NB! Bruk lysbildeframvising av presentasjonen slik at innhaldet blir presentert på riktig måte.
- Ark 7: Del ut dialogspel, brikker og påstandar til kvar gruppe.
- Ark 11: Del ut to småkrypatlas til kvar gruppe.
- Ark 12: Del ut A4-ark og penn til kvar gruppe.
- Ark 24: Del ut skjemaet Kjennetegn på inkludering og omtale av aktivitetane til kvar deltakar.
Gjennomføring del 2: Utprøving
- Sjå ark 24 i presentasjonen.
Førebuingar til del 3: Erfaringsdeling
- Gjer deg kjend med presentasjonen (ark 27-38).
Lykke til!